پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تجاوز به منشی به بهانه خواستگاری و ازدواج
نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390
بازدید : 1322
نویسنده : امير محمدي

taknaz.ir at site

مردی كه به بهانه خواستگاری، دختر جوانی را فریب و مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شهریار استان تهران دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ مهدی یارندی، معاون اجتماعی استان تهران و البرز در تشریح این خبر گفت : اواخر هفته گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای شهریار از مردی كه به عنوان خواستگار، او را فریب و مورد آزار و اذیت قرار داده بود شكایت كرد.

شاكی در تشریح ماجرای تلخی كه برایش رقم خورده بود گفت: چندی پیش با استخدام در یك شركت با مرد جوانی همكار بودم تا اینكه بعد از مدتی به دلایل مختلف محل كارم را تغییر داده و در شركت دیگری مشغول كار شدم.

دختر جوان در ادامه اذعان داشت كه در حدود 2هفته پیش همكار سابقم به طور اتفاقی به محل كار جدیدم آمد و به من ابراز علاقه كرد و گفت كه تصمیم دارد با من ازدواج كند و روز بعد نیز طی تماس تلفنی از من خواست تا اجازه دهم همراه خانواده‌اش به خواستگاری بیاید كه در پی اصرارهایش موضوع خواستگاری را پذیرفته و ماجرا را با خانواده‌ام در میان گذاشتم.

سرهنگ یارندی در ادامه تشریح این ماجرا افزود: خواستگار قبل از خواستگاری، از شاكی خواسته بود با خواهرش در منزلشان در یكی از محله های جنوبی شهریار ملاقات كند تا نسبت به هم شناخت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح كرد: دختر جوان با ورود به آن خانه منتظر خواهر خواستگارش شد ولی خبری از او و دیگر اعضای خانواده نبود از همین رو با ظنین شدن به اوضاع قصد خروج از آپارتمان را داشت اما متوجه قفل بودن در ورودی منزل شد.

معاون اجتماعی استان تهران و البرز گفت: دختر جوان با اشاره به شب حادثه اذعان داشت كه با داد و فریاد از همسایه‌ها كمك خواستم ولی انگار كسی صدایم را نمی‌شنید تا این‌كه متوجه شدم بیشتر واحدهای آپارتمان خالی از سكنه است كه در این هنگام مرد خواستگار با تهدید چاقو دست و پایم را بست و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاكی افزود: یك روز بعد از حادثه، او مرا از خانه خارج و در حومه شهر رها كرده و خودش متواری شد و در تماس‌های تهدید آمیزی كه با من داشت از من خواست كه از او شكایت نكنم.

سرهنگ یارندی گفت: با توجه به اظهارات این دختر جوان بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان شهریار با كمك شاكی به چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم پرداخته و با انتشار تصاویر مربوط به این مرد در یگان‌های انتظامی شهریار و با انجام تعقیب و مراقبت وی را 2 روز پیش در جنوب شهریار دستگیر كردند.

معاون اجتماعی استان تهران و البرز اعلام كرد: با انتقال متهم به اداره پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان شهریار، وی در بازجویی‌ها اذعان داشت كه زمانی كه با شاكی همكار بودم می‌خواستم نقشه شیطانی‌ام را عملی كنم ولی موقعیت مناسبی برایم پیش نیامد تا اینكه پس از چند ماه كه از محل كارم اخراج شده و در جست‌و‌جوی دختر جوان بودم، عاقبت او را به طور اتفاقی در محل كار جدیدش ملاقات و نقشه شیطانی خود را عملی كردم.

سرهنگ یارندی در هشدار به شهروندان مخصوصاً دختران جوان گفت: دختران جوان نباید قبل از شناخت كامل از طرف مقابل به آنها اطمینان و اعتماد كنند چرا كه با اعتماد نابجا و زود هنگام اتفاقاتی برای آنها پیش خواهد آمد كه یك عمر ندامت و پشیمانی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: دختران جوان بهتر است قبل از هرگونه قرار ملاقات در بیرون از منزل موضوع را با والدین خود مطرح كرده و چنانچه قصد صحبت و آشنایی اولیه را دارند حتماً به همراه یكی از اعضای خانواده و اطلاع آنها اقدام به این عمل كنند


:: موضوعات مرتبط: تجاوز به منشی به بهانه خواستگاری و ازدواج , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز به منشی به بهانه خواستگاری و ازدواج ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد